gravatar

Toata lumea a plans aseara la Cancan TV! Pana si ILINCA VANDICI a izbucnit in lacrimi, alaturi de Stefan Stan

Momente dureroase în această seară la emisiunea Cancan TV, difuzată de luni până joi de la ora 22:00, pe Acasă TV.

Ştefan Stan a venit în platoul emisiunii CANCAN TV, difuzată de luni până joi, de la 22.00, doar pe Acasă Tv şi a creat una dintre cele mai emoţionante ediţii ale show-ului.

Artistul a povestit îndurerat despre relaţia lui cu Andreea Mantea şi motivele despărţirii dintre ei doi.

Iniţial, Ştefan şi-a adus aminte de primele clipe în care a văzut-o pe Mantea şi cum a decurs prima întâlnire dintre ei.
"Începutul a fost undeva pe o plajă la Mamaia. Îmi plăcea mult de ea ca femeie, avea o personalitate puternică şi asta m-a atras foarte tare. Am incercat să intind coarda si sa ma tin dupa ea, dar nu a mers.

A mers însă inainte de Craciun, când am iesit la film. A intrat la mine în masină, mirosea a usturoi şi mi-a plăcut, Era naturală, nu era cea de la tv. Nu îmi venea să cred că e cu mine în maşină.

Mi-a spus că vrea la Anna Karenina, iar jumătate de film eu nu stiam nimic. M-a luat de mână şi abia atunci am început să văd filmul.
Am plecat de la cinematograf, am ajuns in fata casei ei şi am stat în masină de vorbă. Ne-am sărutat după o săptămână. Începuse să ningă şi am vrut să o pup pe gură. Am vrut pe nas. Ea a zis că asta şi-a dorit mereu, că bunica ei o pupa pe nas. Apoi ne-am sărutat şi aşa a început", a povestit câştigătorul primei editii a emisiunii "Vocea României".

Moderatoarea TV şi cântăreţul au avut o relaţie de aproape două luni, dar intensitatea sentimentelor dintre ei face să pară că se cunosc şi se iubesc de o viaţă.

Cu o seară în urmă de apariţia lui Stan pe canapeaua de la CANCAN TV, difuzată de luni până joi, de la 22.00, doar pe Acasă, Mantea a plâns în propria emisiune.

El a dezvăluit cu durere în glas că în timp ce fosta lui iubită îşi vărsa sufletul în direct, el o urmărea, trist, de acasă.

"Aseară m-am uitat la TV, mi-am deschis câteva beri. M-a durut foarte tare când a început să plângă. Acum nu vreau să mă mint singur. Încerc să zic că sunt bine. Mi-e greu să vorbesc la trecut despre relaţia asta", a mai spus Stefan Stan, cu ochii în lacrimi.
Cântăreţul a mărturisit că încă o iubeste pe brunetă şi că şi-ar dori să se împace. Însă, a spus el, acest lucru nu se va întâmpla decât dacă viaţa lor privată nu va mai fi în vizorul camerelor de luat vederi.

"Toată relaţia asta a fost extraordinară şi mi-e greu să vorbesc la trecut despre ea. A fost frumos până au intervenit camerele de luat vederi. Era o supraexpunere media pe acest subiect.
Nu am ştiut că asta va strica relatia noastra. Am discutat cu ea, i-am spus că mă deranjează. Am mai continuat aşa, pentru că...o iubeam. Acum mi-e frică să spun că o iubesc. Eu nu imi doresc atâta expunere. Vreau relaţia de dinainte", a explicat Ştefan cu lacrimi în ochi.

Mai mult, Stan a explicat şi de ce s-a certat cu fosta iubită la spital şi ce l-a făcut să nu îşi mai dorească relaţia cu ea.
"M-a sunat tata şi mi-a spus că îi e rău. Are 71 de ani. M-am dus la el, am chemat salvarea şi i s-a spus că are un atac de panică.

Între timp, mă suna prietena cea mai bună a Andreei şi îmi spunea că ei îi e rău. L-am chemat pe fratele meu şi i-am spus să stea cu tata, iar eu am plecat la Andreea. Am ajuns la spital, ea era la ecografie. A iesit de acolo palidă şi mi-a spus că nu ştie ce are.
Medicul m-a asigurat că o să fie bine, i-a făcut niste calmante. Apoi m-a sunat fratele meu şi mi-a spus să îi cumpăr mâncare tatălui meu. I-am spus Andreei că trebuie să plec şi revin repede, nu aveam cum să mă împart. Apoi am plecat la tatăl meu, i-am spus că trebuie să îi duc mâncare. I-am spus că rămâne prietena ei lângă ea, dar s-a supărat, deşi i-am spus că mă întorc.

A fost o plecare putin mai aprinsă. Pe drum m-a sunat şi mi-a spus că e ameţită de la calmante si că nu poate să conducă. I-am spus că o duc eu, dar să aştepte să mâ duc mai întâi la tata.

A refuzat şi mi-a spus că se descurcă. Nu am mai încercat, am avut si eu orgoliile mele. M-a sunat ea de foarte multe ori şi nu i-am mai răspuns la telefon. Aşa am simţit. Apoi, a doua zi, a venit la mine. Am vorbit, i-am spus "Te iubesc, să mor io!". I-am spus să îmi facă o fetiţă", a povestit cântăreţul.

Deşi lucrurile păreau să intre pe un făgaş normal, Stefan şi-a dat seama că mediatizarea relaţiei lui îl deranjează din ce în ce mai mult. După o discuţie cu Andreea, el a decis că cel mai bine este să ia o pauză.

"Apoi am continuat, dar eram scârbit să povestesc totul la tv. M-am schimbat. M-am trezit un alt om. M-am simţit foarte rău după despărţirea de ea.

Eu am dat apoi un interviu în care am spus că de Valentine's Day vreau să mă uit la alte cupluri de îndrăgostiţi. Ea m-a sunat si i-am spus că vreau o pauză. Nu voiam să mă despart de ea, voiam o pauză.
Andreea nu înţelegea că eu mă pierdusem pe mine. A fost rănită în orgoliu, eu nu am fost nicio clipă nesimţit cu ea. Vreau ca relaţia noastră să continue, dar nu la TV. O iubesc enorm de mult. Vreau să fie lângă mine Andreea pe care o cunosc eu", a încheiat, îndurerat, Stefan Stan.

Pe final de emisiune, cântăreţul a ţinut să-i transmită un mesaj înduioşător Andreeei, moment în care emoţiile au atins punctul culminant.

Ştefan a izbucnit în lacrimi, iar Ilinca Vandici nu s-a mai putut abţine nici ea, deoarece a fost profund impresionată de povestea lor de iubire.
"Dragă Andreea, această relaţie va dura cât o vrea Dumnezeu.

Nu suntem în măsură să oprim sentimentele şi să stii că, de fiecare când ţi-am spus că te iubesc, a fost cu toată sinceritatea. Îmi pare rău că mă vezi că plâng, dar este al dracu de greu să mă opresc.

Relatia noastră nu trebuie să mai apară la TV, trebuie să fim eu, tu si relatia noastra. Te aştept acasă. Ştii că ai să vii", i-a transmis el fostei iubite.

sursa: Cancan.ro