gravatar

Imagini de senzaţie din apartamentul Sylviei! Doarme în pat bătut cu cristale Swarovski, dar stă cu păianjenii morţi pe perete!

Simpatica artistă a lăsat în spate trecutul şi căsnicia pe care a avut-o cu Andrei, solistul de la Alb şi Negru, şi este foarte fericită alături de noul ei iubit, Dragoş.

Viaţa de femeie divorţată nu este grea deloc pentru roşcată, mai ales că s-a mutat recent într-un apartament de două camere în care ea spune că se simte foarte bine.

Marius Niţă, reporterul emisiunii CANCAN TV, difuzată de luni până joi, de la 22.00, doar pe Acasă, a fost la ea acasă, în vizită, unde a găsit-o pe cântăreaţa spălând vase.
"Duc lipsă de bărbaţi şi vreau ca lumea să spună că-s gospodină. Cu toate astea, nu gătesc şi am numai prostioare în frigider", a spus Sylvia.
Cântăreaţa a spus că locuinţa nu este încă finisată, fapt ce s-a văzut şi când Niţă a descoperit un păianjen omorât recent pe peretele vedetei, pe care ea nu a apucat să-l ia de acolo.
Mai mult, Sylvia şi-a arătat şifonierul, iar când a fost întrebată cât a dat cel mai mult pe o rochiţă, ea a spus franc: "Cred că mai bine m-aţi întreba cât am dat cel mai mult pe o lustră. În ceea ce priveşte vestimentaţia, nu sunt adepta hainelor de firmă, îmi cumpăr ce-mi stă bine şi ce mi se potriveşte".
Roşcata s-a arătat mai entuziasmată când a vorbit despre lustre şi gresie, mândrindu-se că ea şi-a ales totul în apartament, inclusiv patul bătut cu cristale Swarovski, şi ştie toate preţurile de la toate modelele.
Întrebată dacă a primit un inel de logodnă, Sylvia a spus că nu, dar în schimb, iubitul ei i-a dăruit un ceas foarte frumos de Crăciun.

sursa: Cancan