gravatar

EXCLUSIV Stefan Stan explica de ce a parasit-o pe Andreea Mantea. Declaratii uimitoare...

„Relaţiile de lungă durată sunt foarte greu de ţinut în zilele acestea. Există capricii, intervine neprevăzutul, fiecare e cu personalitatea lui... Ar trebui să existe compatibilitate perfectă pentru ca relaţia să dureze", a mărturisit „Vocea României".

Spune despre el că nu e un aventurier, aşa cum, poate, i s-a pus eticheta. Îşi doreşte o familie şi o relaţie de durată. „Cine nu ar vrea asta?!", se întreabă el, refuzând să dea mai multe detalii din viaţa personală. "Dacă vreţi să vă povestesc despre cariera mea muzicală, o fac cu drag! Dacă mă întrebaţi despre cea sentimentală, prefer să tac. Să spunem că am luat o decizie şi mi-am trimis sufletul în vacanţă. I-am dat o pauză binemeritată. Acum mă interesează doar muzica."

Puţin trist, ne-a mărturisit că seara de 14 februarie, de Valentine's Day, o va petrece în cafeneaua unui bun prieten. „O să beau o bere, o să mă uit la cuplurile din jur şi o să mă gândesc ce bine e să ai pe cineva alături".

Vestea despărţirii a venit la numai câteva zile după ce Andreea şi Ştefan au fost surprinşi de paparazzi Click! pe stradă. Păreau foarte îndrăgostiţi şi abia îşi mai puteau lua mânile unul de pe celălalt.