gravatar

Asta mai lipsea! Gangnam Style lautaresc... Asculta aici cum suna

Au scos ţambalul şi acordeonul din dotare şi s-au pus pe făcut nebunii.

Mirela împreună cu Taraful Elvis Năsturică sunt înnebuniţi după piesa coreanului PSY «Gangnam Style» şi s-au gândit să facă o versiune lăutărească. După trei zile şi trei nopţi petrecute în studio, aceştia au plecat mulţumiţi. Ce a ieşit, e mare nebunie!
«Eram cu soţia mea, Mirela, şi cu fetiţa noastră, Sara, în maşină şi ascultam această piesă. Tot familionul e fan PSY! Şi cea mică ne-a întrebat de ce nu o cântăm şi noi. A doua zi m-am dus la studio, la Marian Hagiu, şi ne-am apucat de treabă. Am păstrat ritmul, dar am venit cu instrumentele noastre tradiţionale, vocea Mirelei şi a lui Marian Hagiu, copia fidelă a lui PSY, zicem noi. Am muncit trei zile şi trei nopţi, dar nu am simţit oboseala. Am dansat precum coreanul în intervalul acesta de timp», ne-a spus Elvis Năsturică, liderul tarafului.

sursa: Click.ro