gravatar

VIDEO socant. L-a batut mar in fata la fast-food, doar pentru ca era roscat

Un bărbat a fost lovit brutal şi întins la pământ, în faţă la un fast food, doar pentru că era roşcat. Poliţia a făcut public filmuleţul oribil, în care bărbatul de 23 de ani s-a ales cu mandibula ruptă.

Tânărul - căruia îi este prea frică să fie identificat - ieşise cu prietena lui să-şi serbeze ziua de naştere în Birmingham, când a avut loc incidentul.

Rănile sale au fost aşa severe încât a trebuit să trăiască pe bază de dietă de varză timp de trei luni, informează The Sun.

Filmările îl arată pe bărbat dându-se înapoi de lângă atacator, înainte ca acesta să-i dea un pumn care să-l pună la pământ.

"Îmi serbam ziua de naştere cu iubita mea şi am fost până la magazin să comandăm pizza.

Acel bărbat i-a spus ceva prietenei mele şi eu l-am întrebat ce i-a spus. Atunci a început să mă înjure. Am plecat de acolo, dar l-am văzut că mă urmărea.

M-a lovit şi am ajuns pe jos. Următorul lucru pe care mi-l amintesc a fost că m-am trezit la spital", a spus victima.

sursa cancan