gravatar

S-a imbatat cu iubitul si cea mai buna prietena si a regretat: "Nu pot sa cred ca am facut asta"

O britanică se plânge psihologului The Sun că s-a îmbătat alături de iubitul ei și de prietena sa cea mai bună și au ajuns să facă sex în trei.

"Am 20 de ani. Sunt împreună cu iubitul meu de un an și sunt total îndrăgostită de el. M-am îmbătat însă criță într-o noapte cu el și cu cea mai bună prietenă a mea. Ne-am dus la el în apartament, iar prietenea mea ne-a propus să facem sex în trei. Din cauza alcoolului, am fost suficient de proastă încât să accept. Ne-am dezbrăcat și, deși ei doi n-au făcut sex, s-au mângâiat și m-au mângâiat și pe mine. Nu știu cum să merg mai departe. Sunt supărată pe prietena mea. Deși este bisexuală, până acum nu s-a dat niciodată la mine. Credeam până acum că pot avea încredere în ea. Mă simțeam atât de prost încât i-am relatat scena mamei mele. Deși suntem foarte apropiate, mi-a mărturisit că și-a pierdut foarte mult din respectul pe care-l avea pentru iubitul meu. Nu vreau să-l pierd. Sunt deranjată de faptul că a acceptat atât de repede, ceea ce înseamnă că nu mă respectă", a povestit tânăra din Marea Britanie.

Iată care a fost răspunsul psihologului The Sun: "Judecata tinde să dispară atunci când consumi alcool în exces. Faptul că ai acceptat să faci sex în trei înseamnă că nu-ți respecți iubitul? Nu înseamnă asta și probabil că și el are regrete. În general, sexul în trei începe ca ceva amuzant însă se încheie ca o experiență traumatizantă. Vorbește cu amândoi. Spune-le că regreți ce s-a întâmplat și că nu vrei să se mai repete așa ceva, de dragul relațiilor pe care le ai cu fiecare dintre ei în parte. De asemenea, cere-i mamei tale să-ți respecte decizia".