gravatar

Prodanca, la un pas sa isi piarda viata in Brazilia. "Putea sa-mi traga cineva un glont in cap"

Vacanta de vis pe care Anamaria si-a dorit-o de Revelion s-a transformat intr-un cosmar. In cele trei zile petrecute acolo, vedeta a stat cu frica-n san sa nu fie atacata, intrucat hotii misunau la fiecare pas si a mers numai cu o masina blindata.

Imediat dupa Craciun, Anamaria prodan a facut bagajele si, impreuna cu sotul ei, baietelul lor si bona au zburat catre Brazilia, cu gandul la o vacanta exotica, in mijlocul iernii. Numai ca socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ, vedeta fiind extrem de dezamagirta de conditiile de acolo:
"N-am auzit in viata mea atatea tunete. Nici nu prea am apucat sa fac plaja. Mai statea ce mai statea si iar incepea ploaia. Cei de acolo erau obisnuiti, dar mie mi-a fost frica. ma gandeam ca poate ma trasneste, Doamne fereste, in mare. Plus ca era o umezelaa de nici nu puteai sa stai imbracat. Ti se udau hainele imediat. Am stat la hotel de cinci stele, insa acolo totul era umed. Can m-am asezat pe pat, erau ude si pernele si cearsafurile, tot. In jungla nu m-am dus ca-mi era frica sa nu ma trezesc cu vreun sarpe pe la picioarele mele", a povestit Ana, pentru CANCAN.ro.