gravatar

Nicoleta Luciu şochează: "În timpul sarcinii, am avut momente când mă gândeam să mă arunc de la etaj"

Focoasa brunetă a venit în platoul emisiunii CANCAN TV, difuzată de luni până joi, de la 22.00, doar pe Acasă, pentru a vorbi despre viaţa de mamă, dar şi despre clipele grele prin care a trecut pentru a deveni iar mămică.

Nicoleta a povestit că după ce l-a avut pe Zsolt Jr., ea şi-a dorit foarte tare să rămână însărcinată iar, dar, din păcate, a avut parte de mari greutăţi.

"Mi-am dorit foarte tare să devin din nou mamă şi nu se întâmpla lucrul ăla.

Când am rămas însărcinată, Zsolt s-a bucurat foarte tare, toată lumea s-a entuziasmat foarte tare, dar aproape de trei luni, bebe s-a oprit din evoluţie.

Săptămânal mă duceam la control şi la ultima ecografie nu se mai auzeau bătăile. A fost un şoc pentru că ni l-am dorit", a mărturisit Luciu.

Ea îşi aduce aminte că a refuzat să intre în depresie - "Atunci am tras de mine să-mi reiau viaţa de zi cu zi. Refuz să cred că am intrat vreodată în viaţa mea în depresie, deoarece sunt un om controlat".

Viaţa nu a fost chiar uşoară cu bruneta şi, după cum spune chiar ea, la un an după ce a pierdut sarcina, a rămas gravidă iar.

"Eram foarte emotivă în acea perioadă, apoi, după un an, am rămas iar însărcinată, dar atunci am ştiut că ceva nu este în regulă.

Deşi analizele ieşeau bine, aveam un sentiment negativ. Sentimentul că nu mai bate inima e groaznic", dezvăluie bruneta.

Nicoleta a mărturisit că şi-a dorit enorm de mult tripleţi şi că nici acest lucru nu a venit fără sacrificii. Ea a urmat un tratament cu hormoni destul de agresiv, dar până la urmă totul a ieşit conform planului.

"Nu i-am spus nimic lui Zsolt până la trei luni - numai eu, doctoriţa şi asistena ştiam. Aveam o stare de nelinişte, deoarece nu mai doream să ne entuziasmăm şi iar să se întâmple ceva negativ.

La timpul potrivit, pe soţul meu l-am anunţat telefonic, iar pe sora mea am luat-o cu mine la ecografie şi nu-i venea să creadă", a precizat Nico.

"Îmi pare rău şi acum că nu i-am spus în faţă. După ce i-am dat vestea lui Zsolt, nu am mai vorbit cu el o oră", a continuat Nicoleta.

Însă, deşi trecuseră trei luni de sarcină, drumul vedetei nu a devenit deloc uşor.

"Doctoriţa m-a sfătuit să renunţ la doi dintre ei, dar eu nu am vrut. Puteam să am ruptură de uter şi chiar să păţesc şi eu ceva grav.

Am stat numai în pat, nouă luni de zile, mă duceam doar la baie. Am luat în greutate 47 de kilograme şi-mi făcea injecţii în picior", îşi mai aminteşte bruneta.

Ba mai mult, Luciu dezvăluie: "Am avut şi zona Zoster - am trăit cea mai cruntă durere pe care o poţi duce, timp de două săptămâni.

De multe ori mă întrebam dacă n-ar fi mai bine să mă arunc de la etaj".