gravatar

Nicolae Guta, distrus dupa moartea fratelui sau: "Daca Samir se facea bine, renuntam la toata cariera mea"

Manelistul Nicolae Guta sufera enorm de mult dupa moartea fratelui sau, Samir Lingurar. Acesta s-a stins din viata dupa o grea suferinta la varsta de 43 de ani.

"Dragostea pe care o simt pentru fratii mei nu se compara cu nimic. Imi iubesc copilasii, mi-as da viata pentru ei, dar in sufletul meu ceea ce simt pentru fratii mei nu se compara cu nimic. Mi-am iubit fratii mai mult decat pe copiii mei si spun asta chiar daca lumea o sa ma condamne", a mai spus Nicolae Guta.

Chiar daca stia ca fratele lui este grav bolnav, Nicolae Guta spune ca a asteptat o minune. "Am asteptat sa se intample o minune, dar nu a venit, de aceea nu mai cred in nimic. Am pierdut o parte din sufletul meu, Samir niciodata nu va muri", a mai marturisit manelistul, pentru Antena 1.

Mai mult, a marturisit ca daca Samir se vindeca, ar fi renuntat la cariera muzicala si si-ar fi dedicat viata religiei: "Pe percursul timpului in care Samir a fost bolnav, am fost la foarte multe Biserici, chiar si de pocaiti. Atunci m-am rugat si am spus: 'Doamne, daca imi faci fratiorul bine, renunt la toata cariera mea'. As fi batut din poarta in poarta si as fi zis ca Dumnezeu exista, mi-a facut fratiorul bine".

sursa: cancan.ro