gravatar

Moculeasca, ingrozita! A gasit lumanari arse, tamaie si obiecte ce amintesc de morti, la usa: "Cristi Marin vrea sa ma omoare"

Mariana Moculescu a ajuns in culmea disperarii. De cateva zile, gaseste la usa obiecte oculte despre care crede ca sunt sortite vrajilor si trimise de fostul ei iubit, Cristi Marin. Speriata, bruneta are de gand sa le duca la biserica.

Intr-o perioada in care se mai linistise, putin, Mariana Moculescu a ajuns sa traiasca din nou un calvar. De data aceasta, insa, lucrurile par foarte grave, iar bruneta este exasperata de amenintarile pe care le tot primeste, de cateva zile bune, din partea fostului iubit, Cristi Marin:

Mariana e ingrozita de cateva zile, de cand a inceput sa gaseasca tot felul de obiecte ciudate, la usa
Dupa lumanari, fosta sotie a lui Moculescu a gasit la usa si o sticla cu un lichid ciudat inauntru "In urma cu doua seri (n.r. duminica seara) am sunat la 112 si am chemat Politia. Era Cristi Marin la mine in scara, m-am speriat si am decis sa chem Politia. De cateva zile, gasesc tot felul de obiecrte destinate vrajilor. Ba lumanari arse si intoarse cu fata in joc, ba o sticla cu un lichid ciudat atarnata de o clanta, ba un mileu cu un banut agatat intr-un colt, exact ca la mort. Mai mult, pana si in cutia postala mi-a venit un plic in interiorul caruia era o hartie cu o cruce desenata si cu initialele mele. Sigur Cristi Marin mi le-a trimis, pentru ca el ma tot ameninta cu moartea in fiecare zi. Imi trimite sute de mesaje in care imi spune asta", a povestit Mariana, pentru CANCAN.ro.


vezi mai mult aici