gravatar

"Mi-a venit SA PLANG!'. A ajuns acasa mai devreme si nu i-a venit sa creada CU CINE IL INSELA SOTIA!

Un barbat din Marea Britanie era convins ca are casnicia perfecta. Nici nu stia cat de mult greseste pana in ziua in care o pana de curent de la birou l-a trimis mai repede acasa.

“Eu si sotia mea eram iubiti inca din liceu. Amandoi avem 41 de ani, iar fratele meu are 36. Am observat ca partenera mea de viata a inceput sa se schimbe dupa ce a implinit 40 de ani. Era mereu aranjata, nu pleca de acasa fara machiaj si parul aranjat. Ea si fratele meu lucreaza impreuna la firma parintilor mei”, a povestit barbatul psihologului The Sun.

“De la o vreme nu mai parea interesata de mine, gasea mereu scuze cand imi doream sa facem sex si atunci m-am gandit ca a inceput sa ii placa alt barbat. Nicio secunda nu m-am gandit ca ar putea fi vorba de fratele meu. Intr-o zi am plecat mai repede de la birou pentru ca era o pana de curent. M-a surprins faptul ca masina sotiei era parcata in fata casei. Cand am ajuns in dormitor am crezut ca o sa innebunesc de suparare. Era in pat cu propriul meu frate”, a mai spus barbatul psihologului.

“Inca locuiesc cu sotia mea, cand o vad cu fiicele noastre imi vine sa plang. Sunt distrus, nu cred ca vom mai avea un viitor impreuna”, a mai spus barbatul.

“Sotia ta a gresit mult. Era nefericita in relatia cu tine. Pentru binele fetelor tale ar trebui sa incercati sa va rezolvati problemele. Trebuie doar sa comunicati”, l-a sfatuit psihologul.