gravatar

Ion Manole: «Ură mai mare decât a noastră faţă de cei care ne-au ucis fetiţa nu există!»

Procesul penal "Mădălina Manole - moarte suspectă" se află astăzi, miercuri, la al cincilea termen. Primele patru termene s-au amânat din diverse motive. Înainte de a da ochi cu ginerele său Petru Mircea, cuscra sa Maria Mircea şi Berta Slav - cea care i-a procurat otrava Mădălinei Manole, tatăl regretatei artiste a făcut declaraţii incendiare pentru ziarul Ring.

Ion Manole crede în justiţie şi speră că se va face dreptate în cazul morţii fiicei sale.

"Sper că vom găsi oameni în justiţie care se vor apleca asupra dosarului, vor lua fir cu fir şi poate vom afla cu toţii ce s-a înt]mplat cu fetiţa noastră în noaptea de 13-14 iulie 2010", a spus tatăl Mădălinei Manole.

Ion Manole are remuşcări şi remuşcări că poate n-a făcut suficient pentru fata lui.

"Îmi merit pedeapsa de la Dumnezeu pentru că nu am pus mâna pe par şi nu i-am aruncat din curtea fetei mele ca pe nişte măsele stricate. E târziu acum, mă iartă fata. Dar nici lor nu cred că o să le fie bine. Eu nu mă rog decât pentru copilaş. Încolo, praful şi pulberea să se aleagă!. Să înţeleagă toată lumea că ură mai mare decât a noastră faţă de cei care ne-au ucis fetiţa nu există. Pentru că au băgat un suflet nevinovat în mormânt, pentru că i-au luat dreptul de a fi mamă, de a-şi creşte copilul şi de a trăi, nu vor fi iertaţi niciodată, niciodată! Şi trebuie pedepsiţi", a adăugat Ion Manole.