gravatar

FABULOS! Un hot a incercat sa o jefuiasca pe aceasta femeie! Cu UN SINGUR CUVANT, l-a pus pe fuga! N-o sa crezi ce i-a zis

O femeia din Florida a reusit sa scape fara a fi jefuita datorita unui cuvant pe care a inceput sa il rosteasca fara intrerupere.

Jackie Hagler a organizat o petrecere la casa ei din Florida, SUA, la care si-a invitat 15 prietene.

La un moment dat, Derek Lee, in varsta de 24 de ani, a patruns in locuinta pe fereastra, a scos o arma si le-a amenintat pe femei ca daca nu ii dau banii si bijuteriile lor atunci le va impusca. Acest lucru nu a impresionat-o insa pe Jackie.

"M-am ridicat in picioare si i-am zis: "in numele lui Iisus, iesi afara din casa mea. Apoi am inceput sa cant, alaturi de prietenele mele "Iisus, Iisus, Iisus". Cand a auzit acestea, hotul a iesit pe usa si a luat-o la fuga manancad pamantul", a povestit femeia.

Cateva ore mai tarziu, politistii au reusit sa il aresteze pe Lee si sa il trimita la inchisoare. Barbatul este acuzat acum de tentativa de jaf.

Afland de cele intamplate, Jackie spune ca se va ruga pentru sufletul hotului si pentru ca tanarul sa fie iertat.