gravatar

Dezvaluirile-soc ale Roxanei Sarbu despre fostul ei iubit Marcel continua: «L-am vazut facand sex cu femeia de serviciu»

Roxana Sârbu, fostă componentă a trupei Trident, vorbeşte, în premieră, despre infidelităţile bărbatului cu care a trăit aproape cinci ani. Una dintre femeile cu care acesta ar fi înşelat-o ar fi chiar o angajată din clubul lui Marcel.

Înfometată mai bine de o săptămână şi umilită de fostul său iubit, Roxana a suportat de dragul fetiţei sale, potrivit propriilor mărturisiri, şi infidelităţile bărbatului lângă care a trăit cinci ani. Fosta componentă a trupei Trident susţine că a văzut cu ochii ei cum Marcel o înşela cu femeia de serviciu!“Nu venise toată noaptea acasă. Când m-am trezit şi am văzut că se făcuse deja ora prânzului, am încercat să aflu ce s-a întâmplat, am crezut că păţise ceva. În casă aveam un sistem de camere de luat vederi, prin care el urmărea şi tot ce se întâmplă în clubul pe care-l conduce. M-am dus să văd dacă erau camerele deschise şi am rămas surprinsă să-l văd cum făcea sex chiar cu femeia de serviciu! Fata avea mopul lângă ea, probabil s-a dus peste ea când făcea curat. Am fost scârbită. Când a ajuns acasă, nu m-am putut abţine şi i-am zis. Mai ales că a avut tupeul ca, beat fiind, să intre în camera fetiţei. I-am spus să se ducă la culcare, să facă un duş şi abia când o fi treaz să meargă la Oana. Nu m-am despărţit de el atunci, am rămas lângă el de dragul fetiţei”, ne-a mărturisit Roxana.

«O vorbea foarte urât pe Bianca Drăguşanu Tot Roxana e cea care spune că, potrivit informaţiilor pe care le-a primit, fostul iubit ar fi încercat să fie şi cu Bianca Drăguşanu (foto). “Din câte ştiu, ea l-a refuzat. El acasă o vorbea foarte urât, probabil din acest motiv. Fetiţa nu avea voie să se joace cu anumite păpuşi pentru că, potrivit tatălui său, acestea semănau cu Bianca Drăguşanu”, a adăugat Roxana.