gravatar

Varciu despre femei: "Daca mi-a spalat 2 farfurii si imi aranjeaza pilota fara sa ii zic, o iau de nevasta!" Uite ce spune despre Adelina: "Trebuia sa fie atunci, nu acum"

Chipesul prezentator de la "Roata Norocului" de la Kanal D si-a deschis sufletul intr-un interviu despre femeile care au fost in viata lui si despre ce trebuie sa faca pretendenta la inima lui. Om simplu ca oricare altul, Liviu ar da orice sa intalneasca o fata de casa careia sa ii pese de el, nu de banii lui.


Intrebat daca este de acord cu "In spatele fiecarui barbat de succes sta o femeie, iar in spatele ei sta sotia acestuia", Liviu a negat acest lucru.

"Eu cand eram de succes, nu a stat decat mama in spatele meu, nici ea ca eram plecat mereu in turnee. Prima oara a fost Costi Ionita, daca el e o femeie, are capul prea mare. El ne-a ajutat prima oara, il respect si o sa o fac tot timpul. Apoi a fost George Calin, nici el femeie. S-au perindat multe si prin spate, si prin fata, dar nu a ramas nici una", a marturisit Liviu.

Prezentatorul a recunoscut ca nu ar putea insela pe nimeni deoarece nici lui nu i-ar placea sa treaca prin acest lucru si de aceea nu o face: "Eu nu fac ceva ce mie nu mi-ar placea cineva sa imi faca. Nu as putea sa insel, sa fiu cu o femeie casatorita sau cu iubit. Mereu m-am retras si fosta mea sotie stie ca, atat cat am stat cu acte, nu am inselat-o nici macar cu o privire. Mie daca mi-a spalat 2 farfurii si imi aranjeaza pilota de pe pat fara sa ii spun, eu o iau de nevasta. Pentru mine conteaza mult lucrurile astea, pot spune "Te iubesc" si intr-o saptamana, daca sentimentul ca mori cand pleaca de langa tine si sa simti ca pe ea o vrei langa tine toata viata, ala e "te iubesc" dupa o saptamana."

Liviu a mai marturisit ca i s-a intamplat sa isi uite o fosta prietena cu care s-a intalnit in club si s-a dus la ea sa faca, din nou, cunostinta: 
"In Mamaia, m-am dus in club la o domnisoara frumoasa si am fost la ea sa o cunosc. Ea mi-a zis ca ne cunoastem, fusesem cu ea in urma cu un an dar am uitat. Nu stiam de unde sa o iau. In aceeasi vara, dupa o luna jumate, m-am vazut cu ea in acelasi loc. M-am dus la ea, mi-a zis "Buna, Liviu" si eu i-am zis "Ne cunoastem?" Atunci mi-a dat o palma. Ce sa zic, sunt batran, am hardul plin si uit."

Chiar daca nu pare, Varciu este modest si nu are deloc fite. Dorinta lui cea mai mare este sa isi gaseasca o iubita care sa fie interesata de el ca om, nu ca vedeta sau pentru ca are bani.
"As da 5.000 de femei pentru una care sa ma astepte acasa in momentul asta, as da toate femeile din viata mea numai sa stiu ca e una care ma asteapta si ma intreaba daca esti bine. Imi spun doar ce cizme au vazut, ce farduri noi sunt la mall sau cand mergem la film. E greu si am pierdut multe lucruri. Eu nu am fost cu o mie de femei pentru ca am vrut. Doar cainele ce ma mai linge. Eu de cand am deschis ochii pe prima mea prietena Diana, la 14 ani cand am facut dragoste prima oara, eu am cautat sa fiu cu o fata, am cautat relatia aia frumoasa sa fiu doar cu ea. Mi-am dorit sa am iubita din liceu, dar am avut ghinion", a marturisit el pentru Radio Romania 3Net.

Cu fosta lui sotie nu prea sunt sanse sa se impace: "Adelina este aici dar e tarziu. Trebuia sa fie atunci, nu acum. S-au intamplat multe, stie toata lumea si eu sunt prea mandru si orgolios, nu pot trece cu vederea. Nu e vina noastra ca ne-am nascut barbati si ca am iubit-o mai mult eu pe ea."
Chiar inainte de sarbatori, Liviu Varciu este singur pentru ca iubita pe care o facuse l-a parasit dintr-un motiv stupid: "Am avut o prietena si a plecat acum doua zile, din ce motive nu stiu. Ma simteam bine cu ea, era totul OK, dar s-a suparat ca am vorbit cu un prieten mai mult decat trebuia cu el. Imi pare rau, sunt oameni si oameni, unii posesivi, altii posedati, frustrati."

Sursa : wowbiz