gravatar

O blonda celebra si-a implinit cea mai mare dorinta! A imbracat rochia de mireasa inainte de "sfarsitul lumii"!

Cu doua zile inainte de data de 21 decembrie 2012, ziua in care se spune ca va avea loc "sfarsitul lumii", bomba sexy a imbracat rochita de mireasa, chiar daca nu a avut un mire langa ea. De cand se stie, Ana Vaida viseaza la ziua in care va deveni mireasa, imaginandu-si in fel si chip cum va decurge cea mai importanta zi din viata sa si cum va arata rochita sa alba.

Toate acestea s-au petrecut pana de curand cand, tanara actrita in devenire, care s-a ales cu porecla de "Sharon Stone de Romania" dupa ce a refacut celebra scena din filmul "Basic Instinct" intr-o emisiune TV, a realizat ca lumea s-ar putea sfarsi si odata cu ea si visul sau de a se vedea mireasa. Asa ca, Sharon a noastra nu a mai stat pe ganduri si a actionat rapid rezolvand problema "arzatoare".
"Zilele trecute, am mers la atelierul designerului Laura Olteanu. Ea m-a inteles si m-a ajutat sa-mi aleg una. Am facut si cateva fotografii imbracata asa. Acum poate sa vina sfarsitul lumii, mi-am facut pofta!", ne-a declarat Sharon Stone de Romania. sursa: aici