gravatar

Loredana Chivu si Nelson Mondialu', scandal monstru: "Sa nu-mi mai pomeneasca numele! Daca ar fi barbat, mi-ar plati cizmele"

Ceea ce credea ca e o simpla gluma s-a transformat intr-un scandal monstruos. Dupa ce, sambata, s-au intalnit intr-un club de manele din Cluj, cei doi au ajuns la cutite, blonda fiind atat de nervoasa pe simpaticul interlop, ca l-a facut albie de porci. Invitata la Cluj, vineri seara, pentru o prezentare de moda, Loredana Chivu a profitat de restul weekend-ului pentru a petrece in compania iubitului si a prietenilor sai de acolo. Numai ca seara de sambata s-a dovedit a fi una ghinionista, Loredana plecand cu nervii intinsi la maximum, din club.

Nu de alta, dar cineva i-a furat una dintre botine, blonda fiind nevoita sa plece la hotel "pagubita". Pana a doua zi s-a calmat, crezand ca totul este o gluma, insa situatia a luat o turnura neasteptata in cursul zilei de luni, cand Loredana a vazut ca cizmulita ei a ajuns la Nelson Mondialu si, pe deasupra, avea si tocul rupt:
"Eu la inceput am crezut ca a fost o gluma, dar m-am enervat rau de tot cand am vazut fotografia cizmei mele cu tocul rupt. Nu inteleg ce treaba are acest Nelson Mondialu' cu mine si cine este el. Eu nu il cunosc, nu am vorbit niciodata cu el, iar numele lui nu are ce cauta in aceasta propozitie cu al meu. Era acolo in club, in seara respectiva, dar nu am vorbit nimic, chiar nu inteleg ce amestec are el in povestea asta. Sa nu-mi mai pomeneasca numele vreodata. Ori a vrut sa-mi faca rau intentionat, ori vrea publicitate pe spatele meu", a declarat Loredana, pentru CANCAN.ro. Acuzata de Nelson ca nu ar fi platit nota de 200 de lei din clubul respectiv, blonda a luat foc:
"Eu castig si 600 de euro la un job, asa ca mi-as fi permis sa platesc ce am consumat. Dar el nu a stat cu mine la masa ca sa vada cat am baut. Iar eu am fost acolo cu iubitul meu si mai multi prieteni si evident ca nu mi-as fi platit eu singura consumatia. Iar nota nu a fost de 200 de lei, ci de aproximativ 1.600 de lei, pentru toata masa. Iar Nelson nu inteleg de ce se baga in seama. El, daca ar fi barbat si ar avea atatia bani cat zice ca are, mi-ar plati cizmele. Eu cizma aia cu tocul rupt oricum nu o mai vreau, ca nu am ce sa fac cu ea", ne-a mai spus Loredana. La randul lui, Nelson isi sustine acuzatiile, respectiv faptul ca blonda a plecat din clubul de manele fara sa plateasca si a postat pe contul lui de Facebook urmatorul mesaj: "Nu-i dau cizma nici de moare!". sursa: cancan