gravatar

DRAMATIC! Ele sunt vedetele de la noi care, ÎN COPILĂRIE, PLÂNGEAU DE CRĂICIUN! Vezi de ce erau NEFERICITE

Sunt mai tot timpul în lumina reflectoarelor şi lumea este interesată de orice fac vedetele mai mici sau mai mari de la noi. De multe ori însă în spatele zâmbetelor dedicate aparatelor foto şi video, se regăsesc adevărate drame care îşi au originea în copilăria acestora, chiar de Sărbători. Iar amintirile nefericite le bântuie de fiecare dată când vine Crăcunul.



Bianca Drăguşanu

Bianca Drăguşanu nu a avut parte, nici pe departe, de o copilărie de poveste. Ea nu prea a primit cadouri de Sărbători, lucru despre care roşcata vorbeşte cu durere. "Eu nu am crezut niciodată în Moş Crăciun. La mine nu a venit niciodată Moşul, nici când eram mică", a marturisit vedeta pentru A1.ro. De altfel, Bianca pare să îşi aducă aminte de copilăria ei tristă de fiecare dată când se apropie Sărbătorile de iarnă. Ea a scris, de curând, pe Facebook, un mesaj emotionant pentru sora ei: "Poate nu am avut o familie şi poate am fost copii săraci, dar mereu ne-am avut una pe cealaltă... mi-e dor de tine, surioara mea!".

Nicoleta Luciu

Vedeta a avut şi ea o copliărie zbuciumată din cauza tatălui, care era mai mereu pus pe scandal, iar asta din cauza băuturii. Şi pentru că s-a născut într-o familie săracă, de Crăciun, Nicoleta se putea bucura doar de ceea ce alţi copii au în fiecare zi la dispoziţie. "Primul lucru pe care mi-l amintesc când mă gândesc la Crăciunul pe care îl petreceam în copilărie este mirosul de portocală. Tot timpul când mă trezeam în dimineaţa de Crăciun găseam bradul împodobit, iar sub el găseam pungile cu cadouri, care conţineau diferite dulciuri. Favoritele mele erau bananele şi portocalele, pentru că le mâncam doar de Sărbători", a declarat Nicoleta Luciu, acum ceva vreme, pentru Acasă TV.

Simona Traşcă

În spatele zâmbetului jucăuş al focoasei blonde se ascund multe drame. Ea a avut destule probleme în viaţă, care au început chiar din copilărie, atunci când tatăl ei o bătea frecvent. Despre cadouri nici nu putea fi vorba. "Eu nu am primit cadouri de la Moş Crăciun. Nici măcar de ziua mea nu primeam, aşa că acum mă bucur din toată inima la cel mai mic gest pe care îl face cineva", ne-a mărturisit ea.

Marius Nedelcu

Marius Nedelcu (ex Akcent) nu a petrecut nici el prea bine de Crăciun, pe vremea când era copil. Îşi aminteşte de clipe dureroase, când singura dorinţă de Sărbători era primească un cadou, indiferent ce ar fi însemnat asta. "De regulă, bunicii furau un brad din pădure şi-l puneau în casă ornat cu mere în mare parte. Cadourile mele preferate erau... cadourile. Mergeam pe ideea să dea Dumnezeu să fie ceva... orice... hahaha! Nu îmi este dor de acele vremuri şi prefer vremurile actuale... cred că sunt mai bune pentru mine", a mărturisit artistul pentru devoratormonden.ro.

Oana Lis

Oana a avut o copilărie de coşmar, după cum mărturisea chiar ea, acum ceva vreme: “Tata mă ardea cu ţigara, mă bătea aproape zilnic şi turna benzină pe mine, ca să îmi dea foc”. Amintirile din copilăria Oanei sunt înfiorătoare şi ea nu-şi poate ierta tatăl pentru ceea ce i-a făcut. Mai mult, din această cauză Sărbătorile de iarnă sunt un motiv de melancolie şi tristeţe, pentru că bradul şi Crăciunul nu erau motive de bucurie în casă, atunci când era doar un copil. Din cauza bătăilor primite şi a supărărilor, mama Oanei a făcut infarct la 35 de ani, lăsând- o orfană la 13 ani.